.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید مدیر کل ارتباطات و فنآوری اطلاعات مازندران از نمایشگاه کامپیوتر

شمال نیوز: مدیر کل اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی کامپیوتر و فناوری اطلاعات و ارتباطات اظهار داشت: باوجود همه مشکلات بازار ارتباطات و بحث تحریم ها، استقبال خوبی صورت گرفته است.

 به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، یدالله طهماسبی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه گفت: خوشحالم که در این وضعیت و اوضاع بازار و بحث تحریم ها این نمایشگاه تخصصی برگزار شده است.

وی با اشاره به وجود برخی نواقص در برگزاری نمایشگاه ها گفت: نواقص در همه جا وجود دارد حتی در نمایشگاه های هانوفرآلمان که از جدیدترین تکنولوژی دنیا هم برخوردارند کاستی هایی وجود دارد.

طهماسبی اظهار داشت: هدف از برگزاری نمایشگاه تخصصی فرا استانی و فرا شرکتی است.

وی با بیان اینکه مازندران از نظر نفوذ اینترنت و توسعه روستایی و شهری رتبه اول در کشور را داراست افوزد: این جایشگاه توقع مارا در برپایی جشنواره ها بالا می برد که البته توقع مثبتی است.

طهماسبی تصریح کرد: مازندران در جایگاهی قرار گرفته که انتظار مسئولین کشوری بیش از این هاست.

مدیر کل اداره ارتباطات مازندران وضعیت فعلی نمایشگاه را خوب توصیف کرد و گفت: علی رغم اینکه این نمایشگاه ظرفیت این را داشت تا از حضور شرکت های بزرگ تری نیز بهره برد تا در سطح وسیع تری برگزار شود اما باوجود همه مشکلات بازار ارتباطات و بحث تحریم ها، استقبال خوبی صورت گرفته است.

خاطرنشان می گردد نمایشگاه تخصصی کامپیوتر و فناوری اطلاعات و ارتباطات با 63 غرفه و حضور 29 شرکت داخل و خارج استان مازندران تا روز دوشنبه 28 بهمن ماه از ساعت 10 الی 19 دایر است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.